דף הבית » גישור גירושין – קרוב לבית
תוכן שיווקי

גישור גירושין – קרוב לבית

קרדיט לתמונה Freepik

הרגע שבו אתם מחליטים על גירושין הוא רגע דרמטי בחיים שלכם. המטרה הכי חשובה שלכם ברגע הזה צריכה להיות שמירה על העקרונות שחשובים לכם. הצד שנמצא מולכם גם הוא פועל מתוך אותו מניע, מה שעלול להוביל להתנגשות חזיתית. הדרך הרגילה שבה נפתרים סכסוכי גירושין היא בבית משפט, אולם עוד סיגל גאיה כסיף כאן כדי להציע לכם אופציה אחרת.

מגשרת גירושין

הליך גירושין הוא הליך משפטי שמעורבים בו גם צדדים נספים. המעמסה הנפשית במהלך התהליך עלולה להיות כבדה ולהשפיע לרעה על היכולת שלכם לצאת מההליך כאשר הצדדים המשפטיים שבו נפסקו לטובתכם. התפקיד של מגשרת גירושין הוא לעזור לכם להתגבר על המתחים הרבים שיש ביניכם, ולהגיע לעמק השווה בכמה שיותר נושאים.

לבית משפט כולנו יודעים איך נכנסים, אולם את התוצאה הסופית איש לא יכול לחזות. לעיתים פשרה בתחילת הדרך תוכל להציל אתכם מפסק דין שלא ייטיב עם הרצון שלכם, כך שבחירה של מגשרת היא משהו שאסור לכם להתפשר עליו.

איך לבחור מגשר מתאים?

בבחירה של מגשר יש שני נתונים שעליהם צריך להתבונן. הנתון הראשון הוא הניסיון של המגשר. עולם הגישור הוא עולם מורכב, ולמרות שמדובר על לימודים מסובכים יש דברים שרק ממרחק השנים ניתן להבין. לפני שאתם פונים למגשר כדי שיעזור לכם להתמודד עם גירושין בדקו שיש לו או לה מספיק ניסיון על מנת שהוא יוכל לעזור לכם.

הדבר השני שחשוב הוא החיבור שלכם עם המגשר. מגשר הוא לא עוד נותן שירות. מדובר על אדם שאתם מפקידים בידיו אחריות רבה, והתוצאות של הסכם הגירושין שלכם תלויות במידה רבה בו. מגשר טוב יוכל לעזור לכם לעבור את הגירושין בצורה טובה, ולכן חשוב שתרגישו בנוח איתו.

הסכם גישור הדדי

הסכם גישור הדדי הוא גישור שבו שניכם מסכימים על דעתו של המגשר. הסכם כזה יאפשר לכם לסגור את כל פרטי הגירושין בלי שבית המשפט יכריע בהם, וכך כל צד יוכל לקבל את מה שבאמת חשוב לו.

עו”ד סיגל גאיה כסיף, מגשרת

עורכת הדין סיגל גאיה כסיף היא מגשרת וותיקה בתחום הגירושין. הניסיון המשפטי של סיגל יחד עם ההיכרות העמוקה שלה עם עולם הגירושין יעזרו לכם לעבור את התהליך המורכב הזה בצורה הכי טובה שרק אפשר. אם אתם זקוקים לגישור זוגי בראשון לציון , גוש דן או איזור רעננה ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות לסיגל דרך האתר sigalkassif.co.il והיא כבר תעשה הכל עבורכם.

לסיכום

הליך גירושין הוא הליך מורכב מהרבה בחינות. מלבד המעמסה הנפשית הכבדה שרובצת על המעורבים בתהליך, ישנם צדדים משפטיים סבוכים שאתם עלולים להפסיד מהם לא מעט. זו הסיבה שההמלצה שלנו היא לנסות לסגור כמה שיותר דברים בהליך גישור. גישור הדדי יעזור לכם לקבל את הדברים החשובים לכם, ולהתפשר על הנקודות שמהצד שלכם נחשבות לפחות אקוטיות.

קרדיט לתמונה Freepik