דף הבית » מה עושים עם תשלומי המזונות כשהבנק מגביל?
משפחה

מה עושים עם תשלומי המזונות כשהבנק מגביל?

freepik

גירושין הם לא דבר נעים. ברגע שבני הזוג מחליטים לפרק את החבילה, הם עוברים מסכת של דיונים בבתי המשפט, ורק מקווים שהשופט יקבע הסדר שיהיה מתאים ונוח לשני הצדדים. העניין הוא שגם אם הגירושין מסתיימים בטוב, עדיין הבעל חייב לשלם מזונות לאישה ולילדים. אבל מה קורה כאשר הגרוש רוצה לשלם מזונות והבנק מגביל אותו? בדיוק בשביל זה חשוב לפנות לעורך דין מקצועי על מנת לקבל את כל הסיוע הדרוש.

ביטול הגבלת חשבון – יש דבר כזה?

אכן, כן. גם אם הבנק הגביל את החשבון, זה לא סוף העולם ובעזרת עורך דין מנוסה ניתן להוכיח שנעשתה טעות. ביטול הגבלת חשבון בנק נעשה מסיבות שונות. קבלו את הסיבות הבולטות יותר שבגינן ניתן לבקש ערעור על החלטת הגבלת חשבון:

  • הבנק סירב לפרוע את ההמחאה שלכם כתוצאה מטעות אנוש.
  • יש לכם די יתרה בחשבון כדי לפרוע את ההמחאה או התשלום, ומדובר בטעות של הבנק.
  • לא יכולתם לטפל בחשבון הבנק שלכם מסיבות מוצדקות דוגמת מחלה או תאונה.
  • אתם גרים באזור שהוכרז כאזור מצב חירום מטעם פיקוד העורף, ולכן נבצר מכם לטפל בענייני הגבלת החשבון.

כל מה שרציתם לדעת על מזונות האישה

חייבים לשלם מזונות לאישה אך רוצים לדעת עליהם קצת יותר? לפני הכול, נתחיל עם ההגדרה. מזונות אישה הם למעשה סכום מוגדר אשר הגרוש חייב לשלם כדי לפרנס את גרושתו. כאשר בני הזוג נמצאים בהליך גירושין, הבעל הוא שמחויב לשלם את דמי המזונות עד אשר האישה מקבלת את הגט. נוסף על כך, בבית המשפט נקבע גובה המזונות. בדרך כלל הסכום של המזונות נקבע לפי רמת החיים אשר לה הורגלה האישה בעת הנישואין. תשלומי המזונות צריכים לכסות גם צרכים שנחשבים יותר למותרות כמו הוצאות רכב, איפור, תשלום עבור הלימודים ועוד. נוסף על כך, כאשר מחשבים את גובה המזונות, לוקחים בחשבון גם את ההכנסה של הגבר. עם זאת, בשנים האחרונות מבינים כי יש נשים המסוגלות לפרנס את עצמן. לפיכך, בעת קביעת המזונות בית המשפט מתחשב גם ביכולתה של האישה לפרנס את עצמה ובהכנסותיה. ולבסוף, הבעל חייב במזונות אשתו עד הרגע שבו מסיימים את הליך הגירושין. ברגע שהאישה מקבלת גט, הוא פטור מתשלומי מזונות.

איך בוחרים עורך דין מתאים?

בין אם אתם מעוניינים להסיר את ההגבלה על חשבון הבנק שלכם ובין אם אתם רוצים לקבוע את מזונות האישה כך שיתאימו להכנסותיכם, חשוב לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בתחום. עורך הדין ינחה אתכם בכל התהליך, כך שתוכלו לסגור את התיק כמה שיותר מהר. אז איך בוחרים עורך דין? קבלו את כל הטיפים:

  • ניסיון – לא מומלץ לפנות לעורך דין שרק סיים את הלימודים שלו והחל להתמחות. במקום זאת, כדאי לפנות למשרד עורכי דין שיש לו ניסיון רב בתחום.
  • התמחות – תחום עריכת דין מתפרש על פני תתי תחומי רבים. אם יש לכם בעיה בנושא מסוים כמו הגבלת חשבון או תשלומי מזונות אישה, כדאי לוודא שעורך הדין אכן מתמחה בכך.
  • מחיר – כל עורך דין לוקח שכר טרחה, השאלה היא איזה. אם מדובר בעורך דין הוגן, הוא יספק לכם הצעת מחיר מפורטת ויערוך תיאום ציפיות.
  • שקיפות – עורך דין הוגן פעול בשקיפות מלאה כלפי הלקוחות שלו ואומר להם את סיכויי ההצלחה של התיק שלהם.

לסיכום, ראינו שבעזרת עורך דין טוב ומקצועי יש דרך לעשות את הבלתי אפשרי. אם גם לכם יש עניין בלתי פתור כלשהו המצריך התערבות משפטית, פנו לעורך דין מנוסה אשר יוכל לעזור לכם לצאת מהמצב.