דף הבית » מה שכר טרחה של עו”ד נדל”ן? עו”ד ציון דמרי עונה
צרכנות

מה שכר טרחה של עו”ד נדל”ן? עו”ד ציון דמרי עונה

קרדיט: יח"צ

אם אתם מתכננים לקנות או למכור נדל”ן, חשוב שתדעו שעורך דין מקרקעין יכול להועיל ביותר כאשר אתם קונים או מוכרים נכס באופן רגיל, גם כשאין סיבוכים או מורכבות משפטיות ברקע. עורכי דין מקרקעין יכולים לעזור בניסוח ובחינת חוזים, כדי להבטיח שכל התנאים הוגנים ובמסגרת זכויותיך. הם יכולים גם לספק עצות מה לעשות אם יש בעיות כלשהן עם הנכס, כגון בעיות ייעוד או סכסוכי בעלות. בנוסף, עורך דין מקרקעין יכול לייצג אותך בבית המשפט במידת הצורך. אמנם אינך נדרש להצטייד בעורך דין בעת ​​קנייה או מכירה של נכס, אך זה בהחלט משהו שכדאי לשקול אם אתה רוצה להגן על האינטרסים שלך.

באיזו עסקת מקרקעין אין צורך להשתמש בשירותיו של עורך דין מקרקעין?

עורכי דין מקרקעין ישראלים מייצגים את לקוחותיהם בשונות היבטים שונים של עסקאות נדל”ן כולל עסקאות חוצות גבולות. עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של עסקאות מקרקעין בהן אין צורך ואפילו לא כדאי להשתמש בשירותיו של עורך דין מקרקעין. סוג אחד של עסקה כזו הוא כאשר אתם מוכרים נכס שקיבלתם בירושה, בעניינים כאלו ייתכן מאד שדווקא עו”ד לענייני משפחה הוא הכתובת המתאימה. אבל בכל המקרים הרגילים של מכירה וקניה של נכס, עו”ד ציון דמרי, הוא עו”ד נדל”ן מצוין ומומלץ לפניה והתייעצות.

כמה עולה עו”ד מקרקעין?

השירותים של עו”ד מקרקעין על פי רוב נגבה על פי אחוזים, כחצי עד אחד וחצי אחוז מכלל העסקה. אם למשל העסקה המדוברת היא של 2 מליון ש”ח, הרי ששכר עו”ד מקרקעין יהיה בין 100 אלף ש”ח ל300 אלף ש”ח.

טווח המחירים הגדול שקיים בין סכומים הוא המקום של המקרה הסובייקטיבי שלכם – עד כמה המקרה מורכב משפטית. איזו השקעה נדרשת מעורך הדין כדי להצליח לייצג אתכם נאמנה? כמו כן, המחיר של עו”ד תלוי ברמה שלו. האם מדובר על עורך דין מומלץ? עורך דין מבוקש? (ככלל, על פי עקרונות ההיצע והביקוש של השוק החופשי, ככל ש שירותים אלו הם יהיו עם היצע גדול יותר כך המחיר יורד). וכמובן, האם עו”ד מקרקעין הוא מנוסה? עד כמה הוא מנוסה? האם יש לו ניסיון במקרה ספציפי הדומה למקרה כמו שלכם? על שאלות אלו ואחרות יש לברר לפני שסוגרים על עו”ד מקרקעין לגבי מחיר תשלום עבור שירותיו. אם יש לכם עוד שאלות או שאתם רוצים לקבל הצעת מחיר הוגנת לשירות מצוין, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו”ד מקרקעין מצוין ומנוסה כמו עורך דין ציון דמרי.

מה כולל השירות של עו”ד מקרקעין

חשוב מאד שלפני שסוגרים חוזה עם עו”ד המקרקעין, יהיה ברור לכם ולו מה אתם מצפים ממנו: כמה דברים בסיסיים שכל עו”ד מקרקעין צריך לעשות כחלק מתפקידיו:

  1. לבדוק בדיקה מקדיה על מצב הנכס, האם יש עליו שיעבודים עיקולים ועל מי הוא רשום בטאבו.
  2. לנהל מו”מ מול המוכר (או הקבלן) עד לחתימת חוזה שטוב לכם ללא מוקשים ובעיות בדרך או בעתיד.
  3. עריכת שומת מס רכישה, השגת אישורים שנדרשים כדי לבצע את רישום הבעלות בטאבו, כולל אימות מסמכי משכנתא והכלול בהם.
  4. טיפול בפועל ברישום הנכס על שמך, בצורה יסודית עד הסוף
  5. ליווי וזמינות במהלך התהליך. הגעה פיזית למעמד החתימה על החוזה עם הקבלן או המוכר.

עו”ד צין דמרי, עו”ד מקרקעין מומלץ עושה את כל הנזכר והכל בשירות אישי ומסור, צרו קשר עכשיו.