דף הבית » גירושין ופשיטת רגל זהו דבר נפוץ, למי פונים
תוכן שיווקי

גירושין ופשיטת רגל זהו דבר נפוץ, למי פונים

freepik

האדם עובר לא מעט טלטלות בחייו. נסיבות החיים מובילות אותו פעם להצלחה ופעם לשפל. כך קורה במקרים של גירושין ופשיטות רגל. בשני המקרים מנסים ליצור משהו חיובי, משפחה, עסק פורח וכל זאת במטרה לשפר את איכות החיים. אבל הדברים לא תמיד הולכים כמתוכנן, ואנו נאלצים להתארגן מחדש. מעבר לכך, בשני המקרים – הן גירושין והן פשיטות רגל, יש צורך באנשי מקצוע טובים ואיכותיים שילוו אותנו בכל ההליכים המשפטיים. וכאן עורכי דין נכנסים לתמונה.

נפטרים מהחובות עם עורך דין פשיטת רגל מנוסה ומקצועי

הליך פשיטת רגל מיועד לאדם פרטי אשר נכנס לחובות בעקבות ניהול בלתי תקין של עסק או כל סיבה אחרת שמובילה לכך שהוצאותיו גבוהות בהרבה מהכנסותיו. ברגע שהאדם מקבל מעמד משפטי של פושט רגל, חלות עליו הגבלות שונות מצד אחד, ומצד שני יש לו הגנה מסוימת מפני הנושים. כל אדם המעוניין להיפטר מנושיו זכאי להגיש בקשה לפשיטת רגל. הבקשה מתבצעת על ידי עו”ד פשיטות רגל מנוסה ומקצועי אשר יודע להתנהל מול הגורמים המשפטיים.

עורך הדין מסייע לאדם לעבור את השלבים השונים של הליך פשיטת רגל. כדי שתדעו לקראת מה אתם הולכים, אלה כמה מהשלבים המשמעותיים ביותר שכדאי להכיר:

  1. מציגים את כל החומרים – בשלב הראשון יש צורך להציג את כל הנכסים הקיימים, את החובות והמועד שבו הם נוצרו. חשוב גם להציג את פושט הרגל ולהציג את האירועים שקדמו לפשיטת הרגל והובילו אליה בסופו של דבר. המסמכים והתצהירים השונים נועדו להוכיח כי האדם אכן שקוע בחובות ואינו מסוגל לעמוד בהם. לצד זאת, קיימים טפסים נוספים שעל החייב למלא דוגמת טופס חתום על ויתור סודיות, וזאת כדי שבית המשפט יוכל לבחון את אמינות הדברים.
  2. מגישים בקשה מפורטת של כל ההוצאות – לצד החומרים שהוזכרו לעיל, יש צורך להגיש פירוט של כל ההוצאות וההכנסות במהלך התקופה האחרונה, כלומר שלושת החודשים האחרונים שקדמו לבקשת משק הבית, תלושי שכר, תחשיב של הכנסות והוצאות, חשבונות כמו ארנונה, חשמל ומים, הוצאות רפואיות ועוד.
  3. דנים בבקשה – לאחר שכל החומרים מתקבלים, בית המשפט דן בבקשה, בוחן את הדברים ומחליט אם להכריז על פשטית רגל או לא. מכל מקום, בעזרת עו”ד פשיטות רגל מנוסה ומקצועי, ניתן להגיע לידי הסכמה במהירות.

מתגרשים עם עורך דין מוביל

הליך הגירושין אינו הליך פשוט. כאשר הצדדים הופכים מאוהבים לנצים, כל אחד מהם מושך לצד אחר ורוצה לקחת את החלק שלו. במקרים אלה חשוב לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין כדי להסדיר את העניינים. עורכי דין גירושין מתמחים בכל הקשור להסדרת הגירושין והם יובילו את האדם אל המנוחה והנחלה בסופו של דבר. כך שגם אם העניין נראה אבוד, עורך דין גירושין מקצועי יכול לטפל במצב. חשוב רק למצוא את האדם המתאים ביותר.

וכך, קיימים כמה דברים משמעותיים שאתם צריכים לבדוק כאשר בוחרים עורך דין שילווה אתכם בתהליך הגירושין. ראשית, חשוב לבחון את הניסיון שיש לעורך הדין ולוודא שהוא מתמחה בעיקר בתחום הגירושין, ואינו עוסק בתחום זה “על הדרך”. הדבר השני שכדאי לבדוק הוא אם עורך הדין נמצא קרוב לבית שלכם. זאת משום שתצטרכו לפגוש את עורך הדין כמה פעמים, ולא כדאי לבזבז זמן וכסף על נסיעות ארוכות. ולבסוף, אין תחליף לפגישה ראשונית עם עורך הדין. כך תוכלו לראות אם יש ביניכם כימיה, אם מדובר בעורך דין רגיש שמבין ללבכם ולמצבכם, והעיקר מציע הצעות טובות כדי לסיים את הליך הגירושין בקלות רבה עד כמה שניתן.