דף הבית » חשיבותו של שירות מענה אנושי למשרד עורכי דין
תוכן שיווקי

חשיבותו של שירות מענה אנושי למשרד עורכי דין

קרדיט לתמונה Freepik

כיום אין כמעט משרד עורכי דין שאינו נעזר בשירות מענה אנושי במטרה לספק מענה מקצועי מסביב לשעון. מעבר לחיסכון הכספי הגדול, מדובר בשירות נוח המפנה זמן יקר עבור צוות המשרד, ובאותה הנשימה משפר את חווית הלקוח. לפניכם היתרונות הבולטים של שירות זה עבור עורכי דין.

תקשורת לקוח משופרת – מיקור חוץ של שירותי מענה אנושי למשרד עורכי דין מבטיח מענה מהיר לכל פנייה. צוות השירות יכול להפנות כל שיחה לגורם הרלוונטי. התנהלות יעילה זו מובילה לשיפור שביעות רצון הלקוחות ומחזקת את המחויבות של המשרד לשירות לקוחות מעולה.

זמינות 24/7

שירות מענה אנושי יכול להציע זמינות מסביב לשעון. זה חשוב במיוחד עבור משרדי עורכי דין העוסקים בלקוחות בינלאומיים או כאלה שנמצאים באזורי זמן שונים.  שירות זה יבטיח מענה מיידי לפניות, ואף תיעדוף פניות דחופות על פני האחרות.

גמישות בעבודה

ניתן לעשות שימוש בשירות מענה אנושי על בסיס עומסי עבודה משתנים. בתקופות שיא, השירות יכול להסתגל בקלות לטיפול בנפחי שיחות גבוהים יותר. לעומת זאת, בתקופות שקטות יותר, ניתן לעשות שימוש מופחת בשירות. יחד עם זאת, הניסיון מלמד כי משרדים רבים “מתמכרים” לנוחות ויעילות השירות גם בתקופות אלו.

התמקדות בפעילויות הליבה

שירות מענה אנושי מפנה זמן לאנשי המקצוע והמנהלים. משרדי עורכי דין יכולים לנתב מחדש את המשאבים הפנימיים שלהם כדי להתמקד בפעילויות משפטיות האמיתיות שלהם. עורכי דין וסטאז’רים יכולים להתרכז בהכנת תיקים, ביצוע מחקר משפטי וייצוג לקוחות, בעוד שהשירות במיקור חוץ מנהל משימות אדמיניסטרטיביות שגרתיות, ומפנה זמן יקר לאנשי מקצוע משפטיים.

חיסכון בעלויות

להעסיק ולהכשיר פקיד קבלה או צוות תמיכה במשרה מלאה, מיקור חוץ מאפשר לחברות לשלם רק עבור השירותים הדרושים להם, ובכך לבצע אופטימיזציה של הוצאות הפעול וכוח האדם.

שידרוג שירות הלקוחות – שירות מענה אנושי אדיב ומקצועי מסייע לתדמית המקצועית של משרד עורכי דין. לקוחות ולקוחות פוטנציאליים מקבלים יחס אדיב, מקצועי ועקבי בכל נושא מה שמחזק את המיצוב החיובי של המשרד.

אבטחת נתונים ותאימות – שירות מענה אנושי לעורכי דין נותן עדיפות לאבטחת מידע ועמידה בתקנות הפרטיות. משרדי עורכי דין עוסקים במידע רגיש של לקוחות, ומיקור חוץ מבטיח שהטיפול בנתונים אלה עומד בסטנדרטים של התעשייה ובדרישות החוק.

זימון פגישות יעיל – צוות השירות מסוגל להסתנכרון בקלות עם יומן השעות של צוות המשרד, ולתאם פגישות עבודה בתיאום מקסימלי בין כל צוות המשרד.

תסריט שיחה מותאם אישית – המשרד שלכם מתמחה בתחום מסוים? ניתן לבנות בקלות תסריט שיחה ספציפי עבור המשרד, כזה המבקש מידע מסוים מכל לקוח חדש או לחילופין מנחה כל לקוח מה נדרש לבצע ע”מ להתקדם בליווי המשפטי.



קרדיט לתמונה Freepik