דף הבית » קידום אתרים לעורכי דין
תוכן שיווקי

קידום אתרים לעורכי דין

קרדיט תמונה FREEPIK

קידום אתרים אורגני הפך כבר מזמן לאופציית הקידום הטוב יותר בייחוד בכל הנוגע לקידום אתרים לעורכי דין. רעיון העומד מאחורי הקידום האורגני היא לגרום בעזרת מילות מפתח לעזור למנוע גוגל להציג את האתר בתוצאות הראשונות של החיפוש. ללא תשלום נוסף מעבר לתשלום שמשלמים למקדם האתרים על עבודתו.

קידום אתרים לעורכי דין מצריך מומחיות רבה וחברות קידום אתרים עובדות קשה מאד על מנת לדרג את הלקוחות שלהם בתוצאות הראשונות בגוגל. הסיבה היא שיש עורכי דין רבים בישראל וכולם מתחרים על פני שטח קטן במאמר זה נדבר על כל הנושא של קידום אתרים לעורכי דין.

מהם האתגרים בקידום אתרים לעורכי דין?

רבים אינם יודעים כי תחום קידום אתרים לערכי דין מאתגר במיוחד את חברות קידום האתרים בגלל:

התחרות – קיימים מגוון רחב של אתרי של עורכי דין העוסקים בתחומים שונים ולכן אתר שאינו בנוי בצורה טובה, אין לו חומר איכותי, אין לו מספיק הקלקות, אין לו קישורים חיצוניים לא יוקדם בגוגל ולכן יש להשקיע בקידום האתר על מנת שמנוע החיפוש יצרף אותו לתחרות שכבר קיימת.

תוכן– מנוע החיפש גוגל אוהב תוכן מעשיר מעניין ואיכותי עורכי דין רבים שאינם מצליחים לייצר בכל פעם תוכן שכזה אינם מצליחים להתקדם בתוצאות החיפוש בגלל חוסר ידע מתאים בכתיבת מאמרים, מאמרים קצרים מידי, חוסר זמן ועוד.

חוקי אתיקה- עורכי דין רבים אינם מקדמים את האתרים בגלל החוקים הנוקשים המונעים זאת מהם.

לכל האתגרים האלו יש פתרונות:

הפתרון הוא לחפש חברת קידום אתרים מקצועית הדרך הטובה ביותר הא לחפש את משרד עורכי הדין שמופיע בתוצאות הראשונות בגוגל ולמצוא את החברה המקדמת. כל חברת קידום אתרים מעסיקה כותבי תוכן מקצועיים חלקם מתמחים בנושאים שונים לכתיבת תוכן מעולה כמו כן חברה ודעת את חוקי האתיקה ותדאג שהפרסום לא יפגע בהם. כמו כן עיקר הבעיה נעוצה בפרסומות בקידום אורגני לא קיימת בעיה שכזו.

מספר טיפים חשובים לקידום אתרים של עורכי דין

  • מבנה האתר ונראות – יש לשים דגש רב על  המבנה של אתר רצוי להיעזר בבונה אתרים שמכיר את התחום ויבנה אתר מותאם לתחום אבל יש לשים דגש על עמוד הבית. בעמוד הבית צריך להיות ברור השירות שעורך דין נותן כמו אם הוא עורך דין פלילי או שהוא עורך דין לענייני עבודה. צריך להיות מידע על עובדי המשרד וטופס ליצירת קשר על מנת שלקוחות שמעוניינים לברר יותר על השירות יוכלו לעשות זאת.
  • יצירת תוכן מקורי לאתר המשרד – ישנה חשיבות רבה להקפיד לעדכן את האתר בתוכן מקורי איכותי לעיתים קרובות כולל עמדי פנימיים שלא תמיד רואים אתם אלא רק צריך שהתוכן יהיה איכותי אלא גם צריך שהתוכן יביא עימו תנועה ערה של גולשים ולכן צריך לשזור בו את מילות המפתח. חשוב מאד שגם העמוד עצמו יקודם על ידי מילות מפתח ותיוג של האתר. כפי הנראה יש צורך בחברת קידום אתרים שמכירה את כל האתגרים של קידום אתרים אלו בחירה נכונה בחברה שיש לה ניסיון ותוצאות בשטח היא חשובה במיוחד בנושא זה.