דף הבית » חשבונות מוגבלים כל המידע שאתם צריכים לדעת
תוכן שיווקי

חשבונות מוגבלים כל המידע שאתם צריכים לדעת

freepik

מאמר זה יעסוק באחד הנושאים החשובים שכל אדם שמנהל עסק או משק כלכלי יכול להגיע אליו במהלך החיים ידע הוא כח מאמר זה חשוב לכל אדם על מנת שכאשר יגיע לרגע האמת יוכל להתמודד אתו.

 מאמר זה יעסוק בנושא של חשבונות מוגבלים בין אם אותם חשבונות הוגבלו בגלל פשיטת רגל או בגלל הליך חדלות פירעון. מאמר זה יברר את שני המושגים אלו יברר מהו חשבון מוגבל ואיך ניתן למצוא פתרון בעזרת עורך דין חדלות פירעון על ידי לבטל את ההגבלה של החשבון ולהחזיר את האדם לחיי השגרה שלו.

חשוב להכיר את הרקע לחשבונות מוגבלים

מטרתו של הליך חדלת הפירעון הוא בעצם לעזור לישות משפטית הישות הזו גם יכולה להיות אדם פרטי או חברה. הוא הגיע למצב שההוצאות שלו גדולות מההכנסות שלו ואין לו כסף לשלם לנושים במסגרת ההליך הזה החשבון שלו הוגבל על מנת שלא יוכל למשוך כספים ולגרום להגדלת החוב שלו.

הליך הוצאה לפועל

מטרת ההליך הזה הוא להוציא לפועל החלטות שהתקבלו בבית משפט בנוגע לחייב וההסדרים של החובות שלו. במסגרת ההליך הזה קיימות מספר רב של פעולות החל מסילוק אדם שגר בדירה ועד להלאמת דירות בבעלות החייב במסגרת שני התהליכים האלו ישנן הגבלות על החייב. להגבלות אלו ישנה מטרה עיקרית היא לתרום את החייב להצלחת התהליך שכן ההגבלות האלו מקשות עליו. אחת ההגבלות שרבים משתמשים בהם הוא הגבלת החשבון.

מהם חשבונות מוגבלים?

חשבונות אלו הם חשבונות שהבנק סימן כבעייתיים ויש חותמת על כך הסימון הזה עובר אל בנק ישראל ולעוד גופים ממשלתיים שונים היכולים למנע מאותו אדם לקבל את הזכויות שמגיעות לו.

הבנק מגביל את החשבונות כאשר יש מספר של צקים חוזרים בחשבון כתוצאה מכך תימנע מבעל החשבון המוגבל להשתמש בכרטיסי אשראי למשל. יתכן גם שהבנק יבטל את מסגרת אשראי או יצטמצם אותה לחלוטין כמו כן החשבון יכול להיות מגבל גם בלי קשר למצבו הכלכלי של החייב.

ההשלכות של חשבון מוגבל

  • סימון כלקוחותבעייתיים מספר שנים קדימה ודבר זה יכול להגביל בחיים האישיים תשלומים האחרים ממשיכים כרגיל ואז עלולים להצטבר חובות
  • אובדן אמינות אדם שאינו יכול לשלם על קנייה מאבד את אמונו ולא ירצו לרכוש ממנו מוצרים או שירותים.

הפתרון הטוב ביותר לחשבון מוגבל

אדם יעשה כל שאל ידו שלא להגיע למצב הביש הזה ועל כן כאשר מגיעה הודעה מבנק יש לפנות במהירות האפשרית אל עורך דין המתמחה בעניין על מנת שיעזור להגיש ערעור על הגבלת החשבון.

 חשוב לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון בעניין כי הניסין הוא קריטי במיוחד שכן יש לשכנע את בית המשפט להסיר את ההגבלה על החשבון. ההתמודדות עם הסרת ההגבלה על החשבון היא מאתגרת ולכן חשוב לבחור עורך דין שיצליח לשכנע את בית המשפט שאחד השקים שנכלל במניין שהוביל להגבלת החשבון אינו צריך להיכלל בו. זוהי אחת הדרכים יחידו שבהם ניתן לפעול להסרת המגבלה. הבחירה ערך דין צריכה להיעשות בכובד ראש שכן מטרת עורך הדין לשכנע את בית המשפט. עו”ד גלעד נרקיס בעל ניסיון רב בתחום זה.