דף הבית » רוצים להתגרש ברבנות? התגרשתם אבל לא מהחובות? אלו הם אנשי המקצוע שאתם צריכים לפנות אליהם
תוכן שיווקי

רוצים להתגרש ברבנות? התגרשתם אבל לא מהחובות? אלו הם אנשי המקצוע שאתם צריכים לפנות אליהם

גירושין הוא אחד האירועים המלחיצים ביותר, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות או לאן לפנות. חשוב לזכור כי גירושין מצריכים עזרה מקצועית ועלולים להיות תקופה קשה במיוחד עבור ילדים. ככזה, כדאי לחפש ייצוג משפטי ואנשי מקצוע שיעמדו לצידך.  גירושין יכולים להיות גם תהליך שלוקח זמן רב במיוחד, לכן חשוב שיהיה צוות שתוכל לסמוך עליו לאורך כל הדרך. אם אתם עוברים גירושין, חשוב להבין את התהליך, ואילו אנשים יכולים לעזור לך.

 אנשי מקצוע שיכולים לעזור במהלך גירושין

עורך דיו מומחה לפשיטת רגל

עורך דין מומחה לפשיטת רגל הוא עורך דין המתמחה בדיני פשיטת רגל. הוא בדרך כלל עוזר לאנשים שעוברים גירושים בכל ההיבטים הפיננסיים  של הגירושין.  במידת צורך, הוא מסייע בהגשת בקשה לפשיטת רגל, מספק את המידע הדרוש כדי לצאת מהחובות. עוזר  בכל הניירת, ומנחה בתהליך מתחילתו ועד סופו. בכדי להיפטר מחובות ולעזור לעמוד שוב על הרגליים

טוען רבני

כאשר זוג מחליט להתגרש, הם צריכים להיות מודעים להשלכות הדתיות. לטוען רבני יש סמכות בפני בית הדין הרבני לייצוג הקשור בגירושין, גיור, צוואות וירושה , ובירור יהדות. הטוען הרבני הוא מקביל לעורך דין, א יש לו יתרון עצום בבית הדין הרבני בשל הידע המעמיק שיש לו בהלכה .

בתהליך הגירושים יש לו סמכויות בנושאים: מזונות , משמורת של הילדים, הסדרי ראייה, חלוקת הרכוש בין בניהזוג, תביעות כתובה, תביעת שלום בית ועוד.

כדאי לפנות אל  טוען רבני בירושלים כאשר תהליך הגירושין מבוצע בבית הדין הרבני.

יועץ פיננסי

היועץ הפיננסי יכול לעזור לך להבין את התהליך הפיננסי בגירושין,  ולתת טיפים בכדי לקבל החלטות יותר  מושכלות. הם גם יכולים לעזור בהגנה על הנכסים שלך וניהול טוב יותר של הנכסים והכספים שלך בעתיד.

הם עוזרים לחשוב כיצד לחלק את הנכסים, ליצור תקציב או לנהל את תזרים המזומנים. עם זאת, חשוב שהפרט יזכור כי אנשי מקצוע אלו אינם עורכי דין ואינם מסוגלים לתת ייעוץ משפטי.

רואה חשבון

רו”ח גם יכול לסייע גם בהיבטים הפיננסיים של גירושין. הוא יוכל  לעזור לך להבין כיצד הנכסים והחובות שלך מתחלקים בינך לבין בן / בת הזוג. כמו כן, הם יוכלו לייעץ לך באילו צעדים עליך לנקוט על מנת להגן על עצמך כלכלית לאחר הסדר הגירושין.

הם יכולים לעזור עם מיסים במהלך גירושין על ידי הכנת החזרי מס לשני הצדדים וקביעת כמה כל צד חייב במיסים.

הם יכולים לעזור בהשקעות במהלך גירושין על ידי ניתוח הנכסים וההתחייבויות השוטפות של בני הזוג, ויעדי הפרישה שלהם, כדי לקבוע איזה סוג של השקעות יהיו הטובות ביותר עבורם בעתיד.

עורך דין גירושין

הוא עורך דין המתמחה בהיבטים המשפטיים של גירושין. עורך הדין יסייע לכם בתהליך, החל מהגשת תביעת הגירושין ועד לסיומו. הם יכולים גם לספק לך עצות והכוונה כיצד לטפל בנכסים שלך במהלך התהליך, כמו גם בעיות משמורת ומזונות ילדים.

לסיכום

ישנם אנשי מקצוע רבים המתמחים גירושין. הצעד הראשון הוא לקבוע איזה סוג של איש מקצוע אתה צריך. ישנם עורכי דין ומגשרים שיוכלו לסייע לכם בהיבטים המשפטיים של התהליך. אם יש לך ילדים, ישנם עורכי דין המתמחים בתיקי משמורת ילדים. ישנם גם יועצים פיננסיים ופסיכולוגים שיעזרו לך בהיבטים אחרים של חייך בתקופה קשה זו.

אחת הדרכים למצוא איש מקצוע היא מפה לאוזן או בשיחה עם אנשים מהמעגל החברתי שלך שעברו גירושים בעצמם ולבקש מהם המלצות. דרך נוספת היא עיון בביקורות מקוונות של בעלי המקצוע השונים.